Esther Elías estudou Psicoloxía, especializouse en Administración de Empresas e traballa como headhunter para startups e compañías dixitais nunha consultora de RRHH. É fundadora e CEO de FunTech Rocket, unha metodoloxía en liña para que nenas e nenos aprendan a programar mediante xogos. Ademais, é Mentora no programa STEM Talent Girl, da Fundación ASTI, un proxecto educativo que fomenta a vocación científico-tecnolóxica entre as novas.
Esther, estudaches Psicoloxía e máis tarde un MBA (Master en Administración de Empresas), Que che fixo interesarche polo mundo empresarial?
O mundo empresarial interesoume desde moi pequeniña. De feito, na miña casa foi unha sorpresa cando dixen que ía estudar Psicoloxía, xa que pensaron que me decantaría por ADE. Agora ben, a combinación Psicoloxía + MBA está a ser súper útil para afrontar este proxecto.
Traballei durante case 10 anos montando equipos en startups e empresas tecnolóxicas e puiden ver como os coñecementos de programación pasaron de ser exclusivos de programadores a estar presentes en todas as posicións. A tecnoloxía está presente en calquera posición, a día de hoxe. E irá cobrando máis importancia en todos os postos co paso dos anos, por iso é polo que os coñecementos de programación e tecnoloxía convértanse na habilidade do futuro e os que marcarán a diferenza.
En canto á brecha de xénero, hai moito traballo aínda por facer, aínda que aos poucos cada vez vaise visibilizando máis que os postos tecnolóxicos non son exclusivos do xénero masculino.
Esther Elías
Es fundadora e CEO de FunTech Rocket, un programa cunha metodoloxía virtual para que nenas e nenos aprendan a programar. Como nace esta idea e de que maneira funciona?
Tanto profes como familias eran conscientes da necesidade e mesmo os expertos dino: “canto antes empecen a programar, mellor”. Vendo que non había ningunha plataforma de referencia en España que brindase aprendizaxe flexible, estruturado, gradual, autónomo e mediante xogos díxenme: por que non creala?
Que impacto real está a ter a corrente EdTech en España?
De todos os sectores, o educativo é ao que máis lle custou avanzar ao ritmo que avanzou o mundo e dixitalizarse. Tivo que chegar unha pandemia mundial para potenciar ese desenvolvemento. Agora ben, a corrente EdTech é imparable, con proxectos dunha calidade inmensa que contribúen ao desenvolvemento educativo das persoas de maneira considerable.
Desde FunTech Rocket organizades, en colaboración con Inspiring Girls, un concurso para que as nenas desenvolvan solucións que dean resposta a problemas cotiáns usando a tecnoloxía. Poderías compartir algún exemplo destas solucións?
Por iso tendemos a contribuír con asociacións coas que coincidimos en valores e obxectivos, como é Inspiring Girls ou STEM Talent Girl.
Con Inspiring Girls participamos en dous proxectos: un concurso no que, a través da presentación dun proxecto había 10 gañadoras que obtiñan unha subscrición gratuíta a FunTech Rocket, e realizando talleres gratuítos de iniciación á programación en coles.
Falemos de futuro, onde che gustaría chegar con FunTech Rocket nos próximos anos? Cales son os teus obxectivos?
Agora mesmo estamos presentes en España en canle B2C. O noso obxectivo é expandirnos internacionalmente, así como construír a plataforma B2B para que poida ensinarse programación e tecnoloxía nos colexios.
Tamén serves de inspiración a outras nenas e adolescentes desde STEM Talent Girls, quen foron para ti as mulleres que che inspiraron a chegar onde estás hoxe?
Agora ben, a medida que me fun penetrando no mundo profesional, si que podo nomear dous referentes femininos: Susana Voces e Laura Urquizu. As súas carreiras profesionais parécenme brutais, así como a súa forza e liderado. Inspíranme moitísimo.
Sempre me encantou o mundo do emprendemento, mesmo de pequena xogaba con amigas a cousas relacionadas con ter unha empresa. O máis gracioso: co meu mellor amiga xogabamos moitísimo a ter un negocio de roupa interior, onde creabamos os produtos, atendiamos ás clientas, vendiamos, e ao final faciamos as contas para ver canto gañaramos jajaja. E a isto xogabamos con 8 anos ou así.
Agora ben, para dar o paso de montar algo na realidade, sempre fun moi conservadora. Ocorréronseme centos de ideas que, tras unha exhaustiva investigación, sempre atopaba algo que non me convencía a dar o paso. Excepto con FunTech Rocket, que non puiden estar máis convencida da necesidade.
Que consello darías ás nenas e mulleres que están a ler esta entrevista e, como ti, queren dedicarse a carreiras STEAM ou emprender no sector tecnolóxico?
Que vaian a por iso. Que estuden aquilo que lles leve ao traballo que lles faga felices. E que non se deixen guiar polas convencións sociais, as profesións tecnolóxicas son tamén para as mulleres. E non me cabe dúbida que chegarán lejísimos
Comentarios
Publicar un comentario