Saltar ao contido principal

Cristina Abrisketa


 Cristina é fundadora e CEO de Araua RegTech, unha compañía que aplica as últimas tecnoloxías na construción de produtos, tecnoloxicamente complexos, que axudan ás organizacións para cumprir cos requirimentos normativos e a ser máis ciberseguras. Enxeñeira informática cun máster en Innovación e un posgraduado en Big Data, desenvolveu practicamente toda a súa carreira profesional en grandes compañías, principalmente dentro do sector financeiro e asegurador, definindo e liderando solucións tecnolóxicas para cumprir coas altas esixencias regulatorias dos devanditos sectores. Entre os proxectos máis relevantes atópase a definición dun sistema avanzado de prevención de branqueo de capitais e financiamento do terrorismo e a súa implantación en máis de 15 entidades españolas. A experiencia profesional por conta allea converteu a Cristina nunha profesional con profundos coñecementos no mundo da ciberseguridade, a regulación e a tecnoloxía. Con todo, a súa curiosidade e inquietude pola innovación, así como a detección dunha necesidade crecente no mercado de novos sistemas de identificación dixital, lévana a apostar por un proxecto profesional propio: Araua RegTech. O proxecto nace cun primeiro produto, un sistema de identificación dixital, baseado en biometría, que garante que a persoa que está alén é verdadeiramente quen di ser. Este proxecto é galardoado polo Instituto Nacional de Ciberseguridade-INCIBE dentro do seu programa de incubación. Firme defensora do openData e da transparencia, atópase inmersa na definición dun novo produtor para Araua RegTech: unha plataforma para a detección da fraude na contratación pública e nas subvencións.


    Comentarios

    Publicacións populares deste blog

    Gisela Vaquero: diseñadora de videoxogos e creadora de WIGES

      Aínda que lle gustaba xogar aos videoxogos, ela quería ser guionista de cinema. Matriculouse na Escola de Arte Superior de Deseño, en Xirona. Mentres estaba a estudar guion, viu a un compañeiro de piso cunha videoconsola e e fixouse en que os novos xogos empezaban a ter un fío argumental, así que decidiu que quería ser guionista de videoxogos.1​ Se graduó en Publicidade e Relacións Públicas na Universidade de Xirona, en 2005. Despois estudou Comunicación Audiovisual na Universidade de Barcelona, obtendo o grao en 2008. Tamén se formou en Guion de Videoxogos, facendo en 2011 un máster en Deseño e Programación de Videoxogos, na Universidade Politécnica de Cataluña. Era a única muller entre 30 estudantes. Nese tempo, deuse conta de que non había ningunha organización de videoxogos, pero navegando por Internet viu iniciativas que había en Estados Unidos ou en Londres para promover a presenza feminina, e esas ideas darían o seu froito en 2017, ao crear a asociación Women in Games ENTR...

    Antía Fernández López- Directora de Innovación para mercados estratéxicos en Gradiant

    Antía leva máis de 14 anos creando proxectos de I+D+i con tecnoloxías TIC relacionadas co dato. Desde 2022 é directora de innovación para mercados estratéxicos en Gradiant, cuxos obxectivos se centran en aliñar as tecnoloxías do centro: conectividade, intelixencia artificial e ciberseguridade para diferentes sectores como son o da industria 4.0 (automoción, agroalimentario), saúde e sustentabilidade, entre outros. A súa experiencia tras 8 anos como directora técnica en Gradiant enfócase en proxectos e servizos de intelixencia artificial, empregando datos de sensores, negocio ou persoas para axudar aos profesionais do sector para tomar decisións obxectivas. Leva 7 anos traballado para a Comisión Europea como experta externa para a avaliación e revisión do programa H2020 e HORIZONTE EUROPA en materia de intelixencia artificial e ciberseguridade. Acumula 5 anos como formadora de intelixencia artificial en escolas de negocios e universidades. Titulación Universitaria:  Enxeñeira de Tel...

    Sandra Ortonobes

      Graduada en Ciencias Biomédicas pola Universidade de Barcelona e Máster en Comunicación Científica pola Universidade Pompeu Fabra. Creadora da canle de Youtube « A Hiperactina » sobre divulgación e biomedicina e co-creadora de «Tres pés ao gato», un podcast no que se expoñen e resolven preguntas científicas en dez minutos. Divulgou en varios formatos como radio, charlas, talleres ou monólogos científicos.   ENTREVISTA Ola Sandra. Para que as persoas que estean a ler esta entrevista coñézanche un pouco mellor, cóntanos, como foi a túa experiencia profesional antes de converterche na Hiperactina? Estudei o grao de Ciencias Biomédicas e despois o Máster en Comunicación Científica. Nada máis terminar o máster comecei a traballar en Fundación Bancaria “A Caixa”, onde contribuín a crear un novo aplicativo en liña para xestionar as axudas que a fundación daba aos distintos centros de investigación. Axudoume moito a coñecer un pouco o panorama da investigación, os distintos cen...