Cristina é fundadora e CEO de Araua RegTech, unha compañía que aplica as últimas tecnoloxías na construción de produtos, tecnoloxicamente complexos, que axudan ás organizacións para cumprir cos requirimentos normativos e a ser máis ciberseguras. Enxeñeira informática cun máster en Innovación e un posgraduado en Big Data, desenvolveu practicamente toda a súa carreira profesional en grandes compañías, principalmente dentro do sector financeiro e asegurador, definindo e liderando solucións tecnolóxicas para cumprir coas altas esixencias regulatorias dos devanditos sectores. Entre os proxectos máis relevantes atópase a definición dun sistema avanzado de prevención de branqueo de capitais e financiamento do terrorismo e a súa implantación en máis de 15 entidades españolas. A experiencia profesional por conta allea converteu a Cristina nunha profesional con profundos coñecementos no mundo da ciberseguridade, a regulación e a tecnoloxía. Con todo, a súa curiosidade e inquietude pola innovación, así como a detección dunha necesidade crecente no mercado de novos sistemas de identificación dixital, lévana a apostar por un proxecto profesional propio: Araua RegTech. O proxecto nace cun primeiro produto, un sistema de identificación dixital, baseado en biometría, que garante que a persoa que está alén é verdadeiramente quen di ser. Este proxecto é galardoado polo Instituto Nacional de Ciberseguridade-INCIBE dentro do seu programa de incubación. Firme defensora do openData e da transparencia, atópase inmersa na definición dun novo produtor para Araua RegTech: unha plataforma para a detección da fraude na contratación pública e nas subvencións.
Aínda que lle gustaba xogar aos videoxogos, ela quería ser guionista de cinema. Matriculouse na Escola de Arte Superior de Deseño, en Xirona. Mentres estaba a estudar guion, viu a un compañeiro de piso cunha videoconsola e e fixouse en que os novos xogos empezaban a ter un fío argumental, así que decidiu que quería ser guionista de videoxogos.1 Se graduó en Publicidade e Relacións Públicas na Universidade de Xirona, en 2005. Despois estudou Comunicación Audiovisual na Universidade de Barcelona, obtendo o grao en 2008. Tamén se formou en Guion de Videoxogos, facendo en 2011 un máster en Deseño e Programación de Videoxogos, na Universidade Politécnica de Cataluña. Era a única muller entre 30 estudantes. Nese tempo, deuse conta de que non había ningunha organización de videoxogos, pero navegando por Internet viu iniciativas que había en Estados Unidos ou en Londres para promover a presenza feminina, e esas ideas darían o seu froito en 2017, ao crear a asociación Women in Games ENTR...
Comentarios
Publicar un comentario